Saopštenje za javnost u povodu odgovornosti za najavu nametanja izmjena Izbornog zakona BiH i Ustava FBiH od strane Visokog predstavnika u BiH

Odgovornost za ozbiljno i opravdano uznemirenje javnosti zbog najave nametanja izmjena Izbornog zakona BiH i Ustava Federacije BiH od strane visokog predstavnika Christiana Schmidta direktno snose i tzv. probosanske stranke iz Federacije BiH, koje su u svim prethodnim pregovorima o izmjeni Izbornog zakona BiH i Ustava FBiH umjesto odgovorne državničke politike otvoreno prezentirale pogubni politički javašluk sramoteći građane pred predstavnicima međunarodne zajednice, što je i rezultiralo da o bitnim interesima BiH odluku umjesto domaćih vlasti donosi Visoki predstavnik u BiH.

Evidentno je obmanjivanje javnosti u cilju skretanja pažnje sa odgovornosti i tzv. probosanskih stranka (SDA, SDP, DF, SBB, NŠ, NIP i ostalih) i pokušaj prebacivanja njihovog političkog tereta na građane, jer su upravo ti kvazi zastupnici naroda i građana svojim neradom, foliranjem i mangupisanjem u toku pregovora i napuštanjem pregovora o izmjenama Izbornog zakona u BiH i Ustava Federacije BiH, doveli do toga da sada Visoki predstavnik u BiH rješava ovo izuzetno kompleksno pitanje, bez obzira kakva će odluka biti.

Dokaz nemoralne namjere tzv. probosanskih stranaka je i u pokušaju obmanjivanja javnosti da OHR, odnosno  Visoki predstavnik u BiH nema ovlasti za mijenjanje Ustava Federacije BiH, iz razloga što je dopuštanjem ranijim visokim predstavnicima da mijenjaju Ustav FBiH faktički legitimisan modus operandi, odnosno „dosadašnji način djelovanja“ visokih predstavnika u BiH iz kojeg Schmidt koristi pravo na izmjenu ne samo Izbornog zakona BiH nego i Ustava FBiH.

Kada su 19. 4. 2002. godine od strane Wolfganga Petritscha, te 2. 4. 2003. i 12. 12. 2005. godine od strane Paddya Ashdowna vršene izmjene Ustava FBiH, i to obimne izmjene koje su tretirale brojna pitanja koja se sada rješavaju, niko od izabranih zvaničnika nije imao hrabrosti i političke mudrosti suprotstaviti se toj odluci, te su pristajući na takav presedan obezbijedili mogućnost izmjena i Ustava FBiH. Jedini političar koji se tada suprotstavljao nametanju izmjena Ustava FBiH bio je Mirnes Ajanović, upozoravajući da će to otvoriti mogućnost drugim izmjenama koje mogu biti izrazito problematične, što se upravo danas i pokazalo kao posljedica podaničkog i lično-interesnog djelovanja i pozicije i tzv. opozicije.

Danas nikakva nadripravna mudrovanja neće biti od koristi nikome, jer su nas tzv. građanske stranke prodale nacionalnim strankama i dovele sve nas i državu do prelomne tačke gdje stranci odlučuju o našoj sudbini, a sve zbog dosadašnje protubosanske politike i skrivanja iza leđa stranaca.

U prilogu linkovi izmjena Ustava FBiH od strane visokih predstavnika u BiH:

http://www.ohr.int/odluka-o-izmjenama-i-dopunama-ustava-federacije-bosne-i-hercegovine-6/

http://www.ohr.int/odluka-o-izmjenama-i-dopunama-ustava-federacije-bosne-i-hercegovine-4/

http://www.ohr.int/odluka-o-izmjenama-i-dopunama-ustava-federacije-bosne-i-hercegovine-2/

You may also like...