23.05.2002. – u povodu otvorenog pisma Regulatornoj agenciji za medije i Vijecu za stampu

Press konferencija

u povodu otvorenog pisma Regulatornoj agenciji za medije i Vijeću za štampu

Član Glavnog odbora BOSS-a Faruk Balijagić, u povodu serije klevetničkih tekstova protiv predsjednika BOSS-a Mirnesa Ajanovića, uputio je otvoreno pismo Regulatornoj agenciji za medije i Vijeću za štampu:

Poštovani,

Obavještavamo vas da je Oslobođenje objavilo preko deset klevetničkih tekstova protiv predsjednika BOSS-a Mirnesa Ajanovića, lažno tvrdeći da je dvostruki i nezakoniti korisnik stana, čime je BOSS-u i Mirnesu Ajanoviću nanesena ogromna politička šteta.       U klevetničku kampanju uključile su se Jutarnje novine i zagrebački Večernji list.             Od 24.4.02 do 21.5.02 u ovim novinama objavljeno 22 teksta, a ukupno je objavljeno 32 teksta o izmišljenom slučaju. FTV je, takođe, u emisiji 60 minuta, i pored pravovremeno dostavljenih dokaza – promovisala neistine.

Da je riječ o apsolutnoj i klevetnički usmjerenoj neistini, pored validnih dokumenata, dokazuju i tri akta Opštinskog tužilaštva u Tuzli (Kta.144/01 od 26.3.01. i Kt. 679/01 od 12.5.02. i kt.679/01 od 20.5.02.), na osnovu koji se vidi da je Mirnes Ajanović legalni korisnik stana.

Prikupili smo potrebna obavještenja i dokumentaciju, (…) na osnovu prikupljenih izvještaja i podataka nismo našli osnova za pokretanje krivičnog postupka protiv Mirnesa Ajanovića niti nekog od službenih lica.” – kaže se u aktu Tužilaštva od 12.5.02. godine.

Na osnovu validne dokumentacije, kopija novinskih tekstova i tri akta Tužilaštva, Regulatorna agencija za medije i Vijeće za štampu se lako mogu uvjeriti da autori tekstova uopšte nisu zatražili mišljenje šest relevantnih instanci – Tužilaštvo, Načelnik, Pravobranilaštvo, Služba za stambene poslove, Direkcija za obnovu i izgradnju i Bosanska stranka, već su plasirali klevetničke neistine, koje je u političkoj osveti iznosio funkcioner HDZ-a Zlatko Unger. Drugo, tri akta Tužilaštva dokazuju da je svjesno izmišljan i pravljen slučaj od potpuno čistog pravnog i zakonskog stanja.

Obzirom da je grubo prekršen Kodeks za štampu, neophodno je da Regulatorna agencija za medije i Vijeće za štampu analiziraju ovu nemoralnu klevetničku medijsku hajku i poduzmu potrebne mjere, kako medijsko nasilje ne bi postalo pravilo u javnom životu Bosne i Hercegovine.

 

U prilogu Vam dostavljamo spisak tekstova koji su objavljeni u povodu neistine da Mirnes Ajanović koristi dva strana.

 

 

23.5.2002.

 

 

Oslobođenje

21.4.02. “Izbori bez HDZ, SDA, SRS i HD!?, autor Almir Terzić; 24.4.02. “Abdić ne može na izbore”, autor Almir Terzić; 26.4.02. “Mirnes Ajanović dvostruki korisnik stana!?; autor Almir Terzić; 29.4.02. “Stambeni krug Mirnesa Ajanovića”, autor Almir Terzić; 4.5.02. Inspektori zatražili pomoć Visokog predstavnika”, autor Almir Terzić; 6.5.02. “HDZ želi uzeti cijelu Tuzlu”, autor Almir Terzić; 8.5.02. “Zaštitite nas od Mirnesa”, autor Almir Terzić i “HDZ Tuzla podržava dr. Ungera”, autor Vehid Jahić.; 9.5.02. “Predsjednik FBiH traži zaštitu inspektora”, autor Almir Terzić; 14.5.02. “BOSS tuži Oslobođenje“; 15.5.02. “Zemlja mogućnosti”, autor Senka Kurtović; 19.5.02. “Prevareni članovi stambene komisije!”, autor Almir Terzić, 21.5.02. “Ni slova o Mirnesu”, autor Senka Kurtović.

 

Jutarnje novine

4. i 5.5.02. “Unger: Ajanović se nije odrekao Manifesta bošnjačke republike”, autor Miro Petrović; 9.5.02. “Prikrivanje marifetluka”, autor Miro Petrović; 13.5.02. “Marinović: U svemu stojimo iza dr. Ungera!”, autor Miro Petrović; 14.5.02. “BOSS tužio Oslobođenje“; 16.5.02. “Mirnes Ajanović prozvao općinare”, autor Miro Petrović; 17.5.02. “Nije dr. Unger, nego Služba”, autor Miro Petrović; 20.5.02. “Slučaj Mirnesa Ajanovića još se istražuje”, autor Miro Petrović.

Večernji list

29.4.02. “Ajanoviću prijete sankcije OHR-a”, autor Miro Petrović; 4.5.02. “Zaštitite nas od Mirnesa Ajanovića”, autor Miro Petrović; 9.5.02. “Ajanović ne može djelovati bez mentora”, autor Miro Petrović.

 

 

 

 

You may also like...